Elektrikli SUV Olur Mu? Selcuk ''Yeni arabam'' - Range Rover Sport P400e Inceleme & Test Sürüşü

  • Gepubliceerd op Maand geleden

    MimiTubeTv



    Sonunda Selçuk da elektrikli araba dünyasına giriş yaptı. Bir gencimizi daha kayıp ettik. Uzun bir arayıştan sonra sıla yoluna rahat gidecek en güzel arabalardan birini buldu ve aldı ama bu elektrikli araba ile uzun yol yapılır mı? Gerçekten tasarruflumu? Yol tutusu iyimi? Hepsini sizinle birlikte inceleyeceğiz.


    Hayırlı Cumalar, iyi seyirler.


    ►LIKE YAPMAYI UNUTMAYIN!
    ►ABONE OL BIZI KAÇIRMA GENC!
    ►INSTAGRAM'da da takip edin.

    mimitubetv

Trine Rosenberg Andersen
Trine Rosenberg Andersen

Nice car 😍

Dag geleden
Sinan Yikilmaz
Sinan Yikilmaz

Makine ateş geçerli. Allah kaza bela vermesin abi

2 dagen geleden
Tolga Kocyigit
Tolga Kocyigit

Arabaya doymus, duzeni oturmus adam arabasi

8 dagen geleden
Ceyhun Top
Ceyhun Top

ALLAH kaza bela vermesin. Güle güle kullanmak nasip etsin

8 dagen geleden
Hüseyin Turan
Hüseyin Turan

Q7 etron s line yakisir sana. hem de almanyadan alirsan 675 euro bpm odersin cor uyguna gelir

8 dagen geleden
Taner Deniz
Taner Deniz

Porsche Panamera Turbo S

10 dagen geleden
Maffiiaa_Abii Diinc
Maffiiaa_Abii Diinc

https://youtube.com/channel/UCFrvHUImqyqGRhMr4JuUBHA

10 dagen geleden
Ozbay Mehmet
Ozbay Mehmet

Ağam selam aleyküm, fransada yaşıyorum ve almanyada araba alma niyetim var senin tanıdığın vardır sağlam adamlar varsa bana onlara ulaşabileceğim bir adres versen sana zahmet. Kolay gelsin selam aleyküm.

12 dagen geleden
RedKit
RedKit

Yav alın bi gtr da gözümüz gtr görsün

13 dagen geleden
Gökhan Deniz
Gökhan Deniz

Hocam arabaya bindim diyosan porshe 😎 sakin başka marka alma

14 dagen geleden
Mahmut ozçelikdelen
Mahmut ozçelikdelen

Oyuncak araba

18 dagen geleden
Emre Gökhan
Emre Gökhan

Hayırlı olsun kardeşim. İnşallah allah bize de nasip eder, hayırlısıyla *yeni arabam* videosu çekmeyi..

21 dag geleden
Ismail David Orhan
Ismail David Orhan

Abı Selçuk abının arabasını gordum erzurumda

22 dagen geleden
fırat albay
fırat albay

Abi bence biri e63 bmw m5 compition

22 dagen geleden
Orhan Yalçın
Orhan Yalçın

Türkiye'de 22 yaşında mühendislik fakültesi son sınıf öğrencisiyim yemin ederim o kadar moralim bozuk izliyorum ki bu videoyu keşke derken o kadar çok canım sıkılıyor ki

22 dagen geleden
SHCK_Sehrz
SHCK_Sehrz

ABİ AUDI RS 7 DEN NASI BU ARABALARA GELDİN BE BENCE DAHA İYİYDİ RS7

27 dagen geleden
Tayip Poyrazer
Tayip Poyrazer

Selçuk abi sıla yolundan dönünce artik bir g63 amg alır bence

28 dagen geleden
Salih Yılmaz
Salih Yılmaz

Seni gaybetmişiz biz ya

29 dagen geleden
Özcan Bozkurt
Özcan Bozkurt

Ayiptir söylemesi bu arkadasda don gibi araba degistiriyor 😅😅

Maand geleden
Mesut yasar
Mesut yasar

Bendede var çok memnunım. Rotterdamdan selamlar

Maand geleden
Ataberk Ekiciler
Ataberk Ekiciler

Gt 63 amg mi geliyor yoksa

Maand geleden
victor scaletta
victor scaletta

Boş yapmayın elektrikli değil bu araba. Paragözler

Maand geleden
AyYildizLogo
AyYildizLogo

Mercedesden sasma

Maand geleden
yahya kaval
yahya kaval

Haci murat

Maand geleden
Fehim MUTLU
Fehim MUTLU

KESINLIKLE GMG DE BU ARAC ISLEM GÖRMELİ YADA TUNING GARAGE DE BASKA YERE ELLETMEK APTALLIK OLUR

Maand geleden
Berke Çakır
Berke Çakır

Ben de kirsehirliyim

Maand geleden
H D
H D

Bosna Hersek den birde gidin😊

Maand geleden
Ataberk Hacıoğlu
Ataberk Hacıoğlu

Abi elektirkten benzine geçerken tofaş gibi gaz vermek hızlanmak lazım mı😁😂

Maand geleden
Eren Eyup
Eren Eyup

Mehmet abi RS7 2020 bi inceleme bekliyoruz

Maand geleden
I G
I G

Selçuk kardeşe Porsche Mecan GTS veya Cayenne güzel yakışır.

Maand geleden
ismail karcı
ismail karcı

abi konuşman çok iyi

Maand geleden
N_
N_

Yani dostum elektirikte 45 50 km menzilinin olmasindaki amac; Londra'da bazi bölgelere sadece elektirikli ve hybrid araclarin girmesine izin veriliyor dolayisiyla Rangr Rover'da bu modelini cikartti.

Maand geleden
Muammet talha Sağ
Muammet talha Sağ

Şu sıla yolu ne zaman gelcek acaba

Maand geleden
Kadir samet Yurtsever
Kadir samet Yurtsever

M5 f90 veya gt63s ikisinden birisi bence 😄

Maand geleden
Bilge Özkan
Bilge Özkan

Hayirli olsun sevgler ayritir

Maand geleden
Bilge Özkan
Bilge Özkan

Araba güzel ama ben bu elektirikli arabayla gittmem arkadaş güvenli bulamiyorum böyle elektirikli arabadan Ben benim porscheden memnunum diesel porsche cayenne dolturuyom bas 850 kilometre gidiyorum

Maand geleden
Berkay Sünbül
Berkay Sünbül

BMW X5 M Porsche macan S Porsche Cayenne S

Maand geleden
Taylan Bmw
Taylan Bmw

Bmw M8

Maand geleden
x
x

Sölemedi deme.selcuk artik düz premium arabalardan degil daha üste cikip PORSCHE alacak

Maand geleden
Alamancı Kemal
Alamancı Kemal

Yılda 50 kere Sıla yolu yapıyon memo bak erken yaşlanırsın :)))

Maand geleden
Ahmet
Ahmet

V lere f demen şiven çok hoş😀

Maand geleden
Emir Talha BAYRAK
Emir Talha BAYRAK

Yokmu bi sıla yolu hsjsjajaja

Maand geleden
Gokmen Yilmaz
Gokmen Yilmaz

19 tane spiker varmıs :) 06 43

Maand geleden
theONEandONLY
theONEandONLY

Aracin görünüsü 10 numara lakin yemisim 50 km eliktrik menzilini. O akküyü 12 Ay boyunca doldur elektrik faturasi öyle bi gecirirki hiiiiic bir faydasi olmaz yok Hybrid Yok Elektronik cart curt. Bu sirf insanlara bir operasyon Benzinmotor veya dizelmotordan uzaklastirma baska birsey degil. BMW X5 e70 xdrive 6 silindir 3 litre Motor ve Tuning (300 beygir 610 Nm ) DEVAAAAAM

Maand geleden
Omer Faruk Sonmez
Omer Faruk Sonmez

Selçuk babaya bi porsche cayenne gider ya.

Maand geleden
Ahmet Baykal
Ahmet Baykal

amg 63s ya da porshe panemera

Maand geleden
Melih Gedikli
Melih Gedikli

Bmw m4

Maand geleden
0707engin
0707engin

Bu işin babası gls63 hem yakıttan memnunum hem gidişinden hemde bakımları uygun diğerlerine göre

Maand geleden
Ömer
Ömer

Yeni araç bence s63 amg

Maand geleden
Ali Saka
Ali Saka

Selçuk kendisine alsaydı çok ayiplardim ama babaya aldığı için güzel seçim olmuş Selçukta kesin mersedes olacak başka arabaya binemez o. 😉

Maand geleden
Buğra Uysal
Buğra Uysal

Audi Rs6 yakışır

Maand geleden
i-B-O
i-B-O

sana bi gimbal mi ayarlasak ne ???

Maand geleden
oskaro43
oskaro43

Dükkanda günümüz gelsin artık

Maand geleden
Alperen Çavuş
Alperen Çavuş

Audi rs 7 yeni kasadan başka araba. Kullanamazsiniz siz audi alışmışıniz 🤣

Maand geleden
Gs 59
Gs 59

Mercedes gt coupe

Maand geleden
Murat Hakan Şahin
Murat Hakan Şahin

Selçuk abimize Mercedes s 63 AMG yakışır

Maand geleden
AKINCI YILDIZ
AKINCI YILDIZ

X5M competişın alsaydın daha iyiydi bence ama uzun yolda daha az yakar X 5 göre

Maand geleden
Murat Koldere
Murat Koldere

Porsche 911 GTS olsun arkadaşlar

Maand geleden
EmiR K
EmiR K

Mercedes Q8

Maand geleden
Emre Şen
Emre Şen

Abi videoyu Wateringen tarafında mı çektiniz ? Ben de orada kalmıştım.

Maand geleden
Doruk
Doruk

Bi arabanın sünrüf (sunroof) olmazsa olmaz

Maand geleden
Asen
Asen

Mehmet abi keşke sen sürseymişin aracı

Maand geleden
Uğur Mutlu
Uğur Mutlu

Sen de bir Audi SQ8 alırsın artık 😂

Maand geleden
Bedir Yiğit
Bedir Yiğit

Bu gerizekalılar bizi develerle kabile şeklinde yaşadiğimizi zannediyorlar amk salakları biliyoruz herhalde dimi

Maand geleden
cilalı ibo
cilalı ibo

480 kez şarj ederek teslaya rakip olabilirsiniz :D

Maand geleden
Fatih DEDELER
Fatih DEDELER

Selçuk Abi ye rs6 ne yakışır ama hem bagajı var hem basınca roketliyor :)

Maand geleden
Abdülkerim Durmaz
Abdülkerim Durmaz

S63

Maand geleden
Rıdvan TURHAN
Rıdvan TURHAN

Bu ikiliye hayranım yav

Maand geleden
Hamit Dogan
Hamit Dogan

Maand geleden
Frank Martin
Frank Martin

O bardaklık sicaklığı ve soğukluğu koruyor

Maand geleden
M5 M5E60
M5 M5E60

Rs6-r veya m5 f90

Maand geleden
Hakan Taşkıran
Hakan Taşkıran

Abi Allah kaza bela vermesin bence Selçuk abi Taycan Alıcak ben söylim

Maand geleden
Ömer Kamilgolu
Ömer Kamilgolu

Hayirli Olsun yakisir

Maand geleden
Bilal Emre
Bilal Emre

Abi bende Kırşehir'de yaşıyorum inşallah karsilasiriz. Şimdiden hayırlı yolculuklar allah kaza bela vermesin

Maand geleden
Dinçer Erden
Dinçer Erden

Porsche taycan alsın

Maand geleden
Bulent Kaya
Bulent Kaya

Teamtomru henning herneye gelin abi

Maand geleden
Batuhan Demirbaş
Batuhan Demirbaş

Selçuk abi alırsa Mercedes alır adam range Rover a Mercedes aksesuarları koymuş. Bence amg gt63s 4 door geliyo gibi hissediyorum

Maand geleden
Samet Özgür
Samet Özgür

Abi m5 Sıla yolu neden gelmedi

Maand geleden
Emirhan Mutlu
Emirhan Mutlu

G63

Maand geleden
king_≥≠kong
king_≥≠kong

Yokmu bi Mercedes CLS

Maand geleden
mimitubetvexefidyo
mimitubetvexefidyo

Selçuk abi herhalde bütün ülkelerin elektirigini bitirmeye çalışıyor 😅😅

Maand geleden
Cayan Uslu
Cayan Uslu

Hayırlı olsun. Bence yeni araba Mercedes s klas

Maand geleden
Kapsamlı İncelemeler
Kapsamlı İncelemeler

Bence G 63 alcak

Maand geleden
Kaan 214
Kaan 214

Rs6 almasa ben neyim

Maand geleden
Zahir Suleymanov
Zahir Suleymanov

Ya mercedes gt63 amg ya da audi rs7 rs6 son model

Maand geleden
U.D.
U.D.

Selcuk Abi Mercedes G- Sinifi alicak !!!!!!!!!!

Maand geleden
ACHY THAN
ACHY THAN

Selcuk abiye yakışır Bi Audi RSQ8

Maand geleden
Ramazan Yt
Ramazan Yt

Inshallah g63 amg alir amin

Maand geleden
Nuri Koç
Nuri Koç

Bmw daha iyi

Maand geleden
Bo$$co02
Bo$$co02

#PorscheCayenne

Maand geleden
Enginhos Tube
Enginhos Tube

Kesin AMG GT 63s 4 kapi

Maand geleden
Deniz
Deniz

Sıla yolu gelsin range Roverla

Maand geleden
Mustafa Özdemir
Mustafa Özdemir

Mersedes cls 63

Maand geleden
Ismet Temur
Ismet Temur

Abi ben olsam bmw m6 cabrio alirdim

Maand geleden
Mkc Oyunda
Mkc Oyunda

Mercedes bence

Maand geleden
Swies WT
Swies WT

G63 mü geliyor acaba

Maand geleden
monsieur tigiy
monsieur tigiy

Bence en son rs6 guzel gider

Maand geleden
Mehmet Uğurlu
Mehmet Uğurlu

Sıla yolu ve türkiyedeki anılarının fidyosunu istiyoruz ağabey

Maand geleden
yasin koksu
yasin koksu

selcuk bence audi rs6 alir

Maand geleden
kubilay koc
kubilay koc

hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasip olsun 2021 sıla yolunda kapışırız diyeceğim diyemiyorum hayırlısı bakalım inşallah ❤️ 🇹🇷 ❤️ güney hollanda dan selam olsunselçuk biradere ve arka koltuk başları dvd ekran yok tek o eksik

Maand geleden

Volgende

#2961

1:14:23

#2961

EnzoKnol

Weergaven 328K

AYLIK 1.250TL YURT vs 7.500TL YURT! (#SonradanGörme)

24:04

Sila Yolu 2021 - Vlog Turkiye Yolculugu

1:45:22

ACUN ILICALI EV BASKINI - HAYRETTİN

17:53

ACUN ILICALI EV BASKINI - HAYRETTİN

Hayrettin

Weergaven 2,7 mln.

#2961

1:14:23

#2961

EnzoKnol

Weergaven 328K

Inspiration4 | Launch

4:39:46

Inspiration4 | Launch

SpaceX

Weergaven 3,7 mln.

BIKINI LIFE HACK!! 😱 - #Shorts

0:53

BIKINI LIFE HACK!! 😱 - #Shorts

Julius Dein

Weergaven 33 mln.